نکات کلیدی در مورد طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی: شکی نیست که یکی از بهترین شیوه های برندینگ، اطلاع رسانی در مورد شرکت شما در رویداد های مختلف است. این روش می تواند حتی از تکنیک های بازاریابی و فروش نیز، مفید تر واقع گردد. سالانه میلیون ها دلار از قرار داد های مهم کاری، در همین غرفه های نمایشگاهی به امضاء می رسند.
برای دانستن تمام نکات مهم در مورد طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، با یکتا همراه باشید.
اول
برای آن که بازدید کنندگان نمایشگاه بعد از اختتامیه، تأثیر تبلیغات شما را به یاد داشته باشند، حرفه ای و هدفمند بودن ساخت غرفه نمایشگاهی اولویت اول را دارا می باشد. از مدت ها قبل باید به مخاطبان، حضورتان در نمایشگاه مربوطه را یادآوری کنید. فرستادن ایمیل، پست کردن مطلب در شبکه های اجتماعی و تنظیم روزشمار نمایشگاه در وبسایت شرکت، همگی از بهترین راهکار های اطلاع رسانی در مورد غرفه سازی شما خواهند بود.
دوم
برای این که مشتریان بالقوه ی شما، در راهرو های نمایشگاه سرگردان نباشند، از نشانه ها برای راهنمایی آن ها به سمت غرفه ی خود کمک بگیرید. این استراتژی همچنین دست رقبایتان را که صرفاً تبلیغات بهتری دارند، از مخاطبان خود کوتاه می سازید.
سوم
هدف شما از ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی ، بالا بردن آگاهی نسبت به برند، افزایش نرخ فروش و رشد مخاطب در نظر گرفته می شود. برای رسیدن به این مهم اما، باید از زمان محدودی که دارید بیشترین استفاده را ببرید. در نتیجه حتماً با برنامه ی اصولی، حضور خود در نمایشگاه را آغاز کنید.