همه ی شرکت کنندگان در یک نمایشگاه داخلی و خارجی که عنوانی هم چون مدیر عامل یا صاحب امتیاز یک برند تجاری را به یدک میکشند از شرکت در نمایشگاه تنها یک هدف دارند و آن هم درخشش و موفقیت آنان در نمایشگاه است عامل کلیدی موفقیت شما در نمایشگاه درخشش غرفه سازی شما میباشد

 این موضوع اصلی ترین و کلیدی ترین مطلبی است که عموما در غرفه سازی نمایشگاهی مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار میگیرد آ؛نان عموما هزینه های بسیاری میکنند تا طراحی غرفه نمایشگاهی آن به صورت منحصر به فرد انجام شود و بتواند توجه عموم را به خود جلب کند این موضوع مسئله ای است که بسیاری از صاحبان کسب و کارها به آن توجه دارند. غرفه سازی زمانی موفق است که بتوان توجه بسیاری از مخاطبین را جذب نمود و در خاطرشان ثبت شود این تنها شعار کلیدی برای حضوری پر رنگ در نمایشگاه را دارد فرقی ندارد که نمایشگاه داخلی یا خارجی باشد و یا غرفه سازی در شهرستان رخ دهد یا تهران مهم رعایت این اصل است.

مواردی که غرفه سازی شما را خاص میکند

طراحی غرفه نمایشگاهی ساده

بسیاری از افراد معتقدند که موفقیت در غرفه سازی نمایشگاهی زمانی حاصل می شود که غرفه علاوه بر برخورداری از تمامی بخش ها، بسیار ساده و در عین حال شیک و به یاد ماندنی طراحی شده باشد. به طور مثال در طراحی دیوارهای غرفه نیازی به طراحی های عجیب نیست شلوغی بیش از حد غرفه توجه مخاطب نمایشگاه را پرت میکند و شلوغی زیاد گاهی آزار دهنده میشود و می توان با طرح بسیار ساده ولی منحصر به فرد، غرفه زیبایی ساخت. همچنین نباید در غرفه نمایشگاهی  صندلی و میز زیادی قرار داد زیرا نمای آن شبیه به سالن های کنفرانس می شود و جذابیت خود را از دست خواهد داد.

استفاده از شیشه در غرفه سازی نمایشگاهی

در طراحی غرفه نمایشگاهی می توان مطابق با قوانین و مقررات از شیشه نیز استفاده کرد. استفاده از شیشه نمای زیبایی را برای غرفه نمایشگاهی شما به ارمغان می آورد. همچنین سبب بزرگ تر جلوه دادن آن نیز خواهد گردید.

انتخاب رنگ متناسب با ساختار غرفه نمایشگاهی شما

رنگ غرفه نمایشگاهی شما باید متناسب با رنگ سازمانی انتخاب شود تا نمایانگر سازمان و نوع فعالیت آن باشد. در غرفه سازی نباید از چندین رنگ مختلف استفاده کرد زیرا شلوغی بیش از حد سبب دلزدگی مخاطب خواهد گردید. همچنین رنگ مورد استفاده باید با نورپزدازی مناسب به صورت سایه روشن نشان داده شود تا نمای بهتری از آن حاصل گردد.